O nas

Misja i wizja
Naszą misją jest zaspokajanie potrzeb naszych Klientów w zakresie kompleksowej obsługi i obróbki blach płaskich

Naszą wizją jest bycie preferowanym dostawcą komponentów dla naszych Klientów ze względu na kompleksowość obsługi oraz pewność dostaw.

Nasze wartości
- etyka w biznesie,
- transparentność,
- dotrzymywanie słowa,
- przewidywalność,
- proaktywność.

Nasze myślenie
Wierzymy w rozwiązanie win-win tzn. na współpracy muszą wygrać dwie strony. Działamy fair. Takie podejście oparte na uczciwości pozwala koncentrować się na tym co ważne a więc na obszarze współpracy z klientem.

Nasze podejście

Nasza perspektywa
Obsługę naszych Klientów widzimy na zasadzie współpracy w łańcuchu dostaw. Rozumiemy, że nasi Partnerzy obsługują swoich Klientów i nasza rola polega na tym, aby zapewnić pewność dostaw, co z kolei umożliwi naszym klientom zaplanowanie dostaw na czas swoim klientom. Wierzymy, że podejście procesowe do współpracy umożliwi znalezienie miejsc gdzie pojawią się oszczędności, którymi będzie można się podzielić. Nasza wartość polega na tym, że bardzo dobrze rozumiemy zasady funkcjonowania naszych klientów i nasz model operacyjny wpisuje się niejako w sposób działania naszych odbiorców.

Najlepsze praktyki biznesowe
Na przestrzeni lat wypracowaliśmy najlepsze praktyki:
- Dotrzymywanie słowa. Nasz sposób pracy pozwala nam dotrzymywać słowa naszym klientom. W naprawdę wyjątkowych sytuacjach informujemy danego klienta o problemie wskazując kilka wariantów rozwiązania tak aby zapewnić ciągłość dostaw.
- Kompleksowość obsługi. Na życzenie naszych klientów jesteśmy w stanie utrzymywać stany magazynowe wcześniej zamówionych komponentów oraz surowców (blach).
- Procesowe podejście. Nasze procesy tworzą mapę procesów naszej firmy. W ten sposób unikamy chaosu i dezorganizacji. Na bazie procesów wybraliśmy i wdrożyliśmy system IT, który wspiera realizację większości procesów biznesowych we firmie.

Proces realizacji zamówień
Pierwszym krokiem jest uzyskanie dokumentacji do wyceny. Wyceny dokonujemy w możliwie najkrótszym czasie, zazwyczaj nie dłuższym niż 1 dzień. Wycena zawiera planowaną datę dostawy do klienta. Taką wycenę przesyłamy bezpośrednio po jej wykonaniu. Po akceptacji wyceny przez klienta następuje realizacja zamówienia oraz wysyłka do klienta, o czym informujemy klienta zazwyczaj 1 dzień przed dostawą.

Organizacja
Dla wygody Klientów procesy ułożyliśmy tak, aby klient uzyskiwał informacje wyłącznie od jednej osoby. Takie rozwiązanie znacznie poprawia poziom obsługi klienta skracając czas odpowiedzi na każde zapytanie ze strony klienta.